Monday, 24 January 2011

Benim bir kedim var.


Güzel chinchila marka kedim var... Kendisi sadece bir kedi değildir hani. Konuşur, kıyafet giyer, facebook'u vardır. Ödül maması var, evin hangi köşesinde olursa olsun mamanın olduğu dolabı açtığımız anda koşrak gelir. Hele bir de mamanın kutusunu sallarsanız ohoo (Re)Gina anında mutfakta. Bir de buz takıntısı vardır bizimkinin, buzluğu açınca koşarak gelip buz ister, verince iki pati atar bırakır. Gina'yı evin içinde kaybettiğimizde öyle buluruz zaten, ya mama kutusunu sallarız ya da buzluğu açarız. Mama yiyişine de bayılırız, o yüzden her dakika veriyoruz mama. Galiba o yüzden biraz şişmanladı... 3,5 kiloydu eskiden ama 4 olduysa rejim yapıcakmış... Tasmasının markası da kendi deyişiyle "Golce & Dabbana" ymış. Güya hepimizden akıllıymış... Kendisini masaya çıkartmıyomuşuz, tezgahtan indiriyomuşuz, ona haksızlık yapıyomuşuz... Hayır, ben hayal alemimde yaşamıyorum.. Bunları gerçekten Gina söylüyor. İnanmıyosanız konuşun kedimle.

No comments:

Post a Comment