Wednesday, 23 March 2011

Sansür

Merhaba, ben Mina Tümay. 14 yaşındayım. Belki paylaştığım için girmişsinizdir, belki de rastgele girmişsinizdir. Neyse işte bir şekilde girmişsiniz ki okuyorsunuz.

Ben blogspot kapatıldığı için şikayetçi olan, her türlü sansüre karşı olan bir kızım. Yazma hakkımız olduğunu düşünüyorum, ve Digiturk’un kapatması gereken bir yer varsa onun da “izinsiz maç yayını yapan bloglar” olduğunu düşünüyorum. Tamam, ben yazılarımı aldım buraya taşındım ama bunu yapınca iş bitmiyor. Sansür, engel kalkmıyor. WordPress’de zamanında kapanmıştı. Bugün blogspot, yarın twitter, wordpress, tekrar youtube. Kısaca kendimizi insanların kınamaları ve karışmaları olmadan duygularımızı ve düşüncelerimizi ifade edebildiğimiz yerler teker teker kapanıyor.

No comments:

Post a Comment