Tuesday, 5 July 2011

Beni belki tanımıyorsunuz. Belki tanımayacaksınız. Her zaman sizin için kenarda bir yerde, "ismini duymuştum" olarak kalıcam. Belki bir yerde hayatlarımız kesişecek. Beni seveceksiniz. Belki de en azılı düşmanınız olarak göreceksiniz. Belki birlikte ağlayacağız, belki birlikte güleceğiz. Belki de hayatlarımız hiç kesişmeyecek. Sizin hep okulda gördüğünüz ama bir yıl bile denk gelip tanışmadığınız kız olarak kalıcam. Ya da sadece sizde hiç bir şey uyandırmayan bir isim olacağım. Kulaklarınıza dokunduğunda hiç bir duygu oluşmayacak. Ne nefret ne de sevgi. Belki de içtiğiniz kahvenin köpüğü kadar önemim olacak. Belki de bütün dünyanız olacağım. Belki sizinle aynı sokakta yürüyeceğiz ama siz beni bilmeyeceksiniz. Belki de yüzümü asla göremeyeceksiniz. Zamanla göreceğiz, o zamana kadar ben bir yabancı olarak kalacağım.

No comments:

Post a Comment