Tuesday, 27 September 2011

Şimdi öncelikle iyi akşamlar sayın izleyiciler.(Dunno if u exist demeden edemedim.) Benim değinmek istediğim çok önemli bir konu var çünkü 5 yıldır hep aynı soruları alıyorum ve artık buna biri bir dur demeli. Konum şu: Senkronize yüzme. Ya da su balesi. Ben 5 yıldır su balesi yapıyorum ve aldığım sorulardan biri "Elleriniz yere değiyo mu???" Cevap veriyorum:Hayır. Değemez zaten. Antremanların 2 metrelik havuzlarda yapıldığını göz önünde bulundurursanız v bizim 2 metre olmadığımızı hatırlarsanız iyi olur. Biz ellerimizle değebilmek için ayrıca neden hem gymnastic hem kondüsyon hem yüzme antremanları yapalım? Gelelim ikinci soru(n)a. "Su balesini futbolla mı karşılaştırıyosun yeaa!?!??" Cevap veriyorum: Az sonra değiniceğim gibi bir spor olan su balesinin yine bir spor olan futbolla karşılaştırılması bence gayet normal. Yine bir soru(n) olan "Su balesi spor değil ki ya o ne be hahaha!!" Cevap veriyorum: Pardon afedersiniz de su balesi spor değilse nedir? Oryantal kursuyla aynı şey falan mı sandınız biz o klor kokulu yere boşuna gitmiyoruz ve kimsenin aklında "ohhh biraz kaytarırım biraz da selülit yakarım süper olur" tarzı bir düşünce yok. Biz oraya spor yapmak ve aynı zamanda eğlenmek için gidiyoruz ve siz spor bile olmadığını söylüyorsunuz. Peki bir sorum var: Bale spor mu? Yüzme spor mu? Gymnastic spor mu? Evet mi? O zaman su balesi bunlardan oluştuğuna göre nedir? SPOR. Bunu anlayın ya da 1-2 antrenmana denemek için gelin. Ama o zaman beyninize su kaçmış olacağı ve cok yorgun olacağınız için cevabınızı söylemeye haliniz olur mu bilmem. Bu yüzden lütfen ya konu hakkında yorum yapmayın, ya da önce biraz araştırın.

Cheers,

Mina

2 comments:

  1. sukrant27/9/11

    yukaridaki yorumu ben yaptim minotum ama sanki sen yapmissin gibi cikti :) ama olsun ben kijotum oyle seyler yapabilirim di mi ? :))

    ReplyDelete