Tuesday, 28 August 2012

ARYA JÖ TEM

UYARI: ÇOK INSIDE JOKE IÇERIR


Evet çocuklar şimdi size çok güzel bir arkadaşlık öyküsü anlatacağım herkes hazırsa başlayalım, evet..

Yıllardan 2006.

7000A'ya yeni taşınmışız. Arkadaş edinmek ve aynı zamanda evde boş oturuyor olmamak için kuzenimle parka gitmişim. Parkta bütün insanlar yani rus/gürcü bakıcılar ve bağırdıkları lüçük çocuklar (bkz. LAUURIIIENNNNN; AIIIŞEAAAA) ortadan kaybolmuş. Sadece dört tekerlekli bisikletine binen dişleri sallanan bir kız var. Kuzenim de ben yalnız kalmiyim ve bir an önce eve çıkabilsin diye bu kızı yanımıza çağırdı. Adını sorduğumuzda ise "Arya" dedi. "PUHAH. Arya mı?" diye düşünmüştüm çünkü o sıralar Aria ve Aycell (mi acaba) birleşip AVEA'yı oluşturmuştu. "Telefon operatörü Aria gibi yani???" "Evet." Bisikletine binen kız, yani Arya, benim sitede tanıştığım 3. kişi falandı. Ama diğer ikisini saymıyorum.(Tanısanız anlardınız).

Nasıl yakın olduğumuz hakkında hiç bir fikrim yok ama bir baktım ki sitedeki 6 yılım onunla beraber karpuzlu kasap bıçaklı maymun poposu jölesi yaparak; (itiraf nınını) Selena Gomez, Miley Cyrus, Taylor Swift ve GEORGE WESLEY fakeleri yapıp bunlar için bir kağıda Real Deal Miles Smiles falan yazıp fotoğrafını çekip insanları kandırarak, parktaki bitkinin yapraklarını takma yeşil kirpik yaparak, müthiş şarkılar kaydederek (bkz. I'm a girl and I have dreams like singin' songs that i like. AS LONG AS I TRUST MYSELF vs. vs.) ve coverlayarak (bkz. as görls vi ar soo mecıkıl sof sıkın red lips so kisıbıl vs. vs.), ananesinin güzel mantısından yiyerek (sen gidince gelcem bana yapçak.), adanın bakıcılarından korkarak, deodorantla hırsız kovalayarak, camdan aşağıdaki dombili crocslu ergen kaşarlara bağırarak (if you know what i mean ;), kafede KILLILULLAH'ın elinden barmezan'lı çok acı arrabiata yiyip sonra dolga'dan (TAVSAN) su isteyerek, okeyde birbirimizi hile yaparken yakalayarak, Friendzone izleyip onlardan daha çok heycanlanarak, törkiş thom dansını izleyerek, CIMA GÜNÖÖ SIZE SAHIP SESLENIYORUM BAŞGANIM HİHİHİİİİİleyerek, her yeniyıl birbirimize balkondan bağırarak (bkz. OHUYOM BEN YIA), Puzzle Pirates'da yardırarak, hep Arya'yı evlendirerek, Kvarno için kapışarak, Club Penguin'de şık kıyafet giyip birbirimizi ziyarete gelerek, Yhani tipi hosh da sarKıLarı choq kötü xd'leyerek, photoshootlar yaparak, binide güstersin'leyerek, surkadaşlar yaparak, arya'nın odasının kapısındaki postere fake imzalar atarak, bratzlerle oynayarak *facepalm*, birbirimizin komik fotoğraflarını gösterip sonra silsin diye öbürünü kovalayarak, havuza girerken ıslatarak, secret agentçılık yaparak: I'm an agent baby i can catch you if i want to i can find you some clue

HANDS UP WILL YOU PLEASE DROP THAT GUN I MUST ARREST I'M SO SORRY HON

Devam ediyorum; Ooriki'yle eğlenerek, Cons'un farelerini serbest bırakarak, lookbook denemeleri yapıp 1 hype alarak, stardoll oynayarak (omfg), burger king'i arayıp kakam geldi diye bağırarak(ECE<3), "fhajgkgay" pozları yaparak if you know what i mean ;)))), oyun odasında planking denemeleri yaparak, yani kısaca bu 6 yılım seninle ÇOK ÇOK ÇOK EĞLENEREK GEÇTİ.



Ve şimdi breakdown'a geçelim çocuklar...


Nınını...

Arya.. İsviçre'ye taşınıyor..


Ben Ingiltere'de Oxford'daydım ve Arya'dan bi mesaj: "Mina bişey dicem ama delirme."


Dedim NOLIYOR. Bende tam odama gelmişim üşüyorum falan tahmin etmeye çalıştım. Ama aklıma Arya'nın başka bir ülkeye taşınıcağı asla gelmedi. Aynı sitede oturmuyor, aynı okulda okumuyor olsak da o Arya'ydı. Bir bbm, bir taksi uzağında. 6. Blok 9. daire Aytanır'ların büyük kızı Arya'ydı. Ne kadar uzağımda olsa bile hep çok yakındı.

Aradım.

Sesinden zaten kötü bir şey olduğunu anlamıştım. "Mina, biz İsviçre'ye taşınıyoruz."







Hayır. BU GERÇEK OLAMAZDI.
Şok olmuştum. "NE ŞAKA YAPIYOSUN DIMI???!!??!?!""Hayır." Tabiki bu onun için çok iyi bir şey. Eğitim açısından ve Ada için. (Ada: Arya'nın çatlak kardeşi. 5 yaşında ama bahçede insanlara bişeyler satıp kazıklayarak para kazanıyor. 3 günlükken görmüştüm.)

Ne kadar iyi bir şey olsada OLAMAZDI. Arya? Başka ülke? 3 saat uzakta?

Tamam. Yıl içinde çok görüşemesek de aynı ülke içinde ve 20 dk uzakta olduğumuzu biliyorduk.



Ama şimdi iyi yanlara gelelim. Arya fransızcayı kapıcak ve artık aramızda fransızca konusucaz. (BOO YA BITCHEZ) (skype mıkayp.)

Aryalara gittiğimde Alplerde kayak akıcaz.

Arya ve Adanın eğitimi için çok iyi olucak.

Ben ne kadar özlesem de Arya'nın orda mutlu olduğunu bilicem.



BU YÜZDEN:








SENİ SEVİYORUM!

Son olarak yine salak bişeyler yaptığımız bir fotoğrafla noktalamak istiyorum:




No comments:

Post a Comment