Wednesday, 8 May 2013

Geri dönüş yazısı (I guess?)

Öncelikle eskisi, yani 2 yıl öncesi, kadar yazmadığımı fark ettim. Hatta bu yıl ne olduysa toplasam 3 yazı falan yazmışım. İlham gelmediğinden de değil, yani, kelimeler doğru şekilde çıkmıyordu. Şu anda bile tam olarak ne yazıcağımı bilmiyorum ama bir şey bilgisayarımı açıp bu sayfaya girmemi sağladı. Bugün sınavların son günüydü ve- hayır ne yazık ki hala son kimya, fizik ve biyoloji sınavlarımı olamadım- bu yılki son ortak sınav haftası bitti! Şu anda kötü not beklediğim dersleri sıralarsam: fizik, matematik, edebiyat olur. Ama bunlara kesinlikle kafayı takmıyorum çünkü yaz geliyor!

Yaz demek küçük çocuklara hava atarak paten kaymak, manyak gibi imdb listelerinden film ve daha önce izlemediğim diziler izlemek, geleceğin yıldızlarına gitmek-ki bu yıl koç olduğumuz için daha mükemmel-, havuza girmek, dalmak, deniz kenarında manyak gibi kitap okuyup haftada 4-5 kitap bitirmek, bunu yaparken güneş kremi sürmediğim için gece acıdan gebermek, nasıl olsa kışın veririm diye hayvan gibi yemek (ama kışın da vermemek), odamı süsleyecek 100lerce polaroid çekmek, şort + öylesine bir t-shirt giyip çıkmak ve yinede mükemmel hissetmek, bütün bir gün konuşmayarak evde Abed'e bağlamak, analog kameralarıma taciz etmek, amaçsızca yürümek, ve-belki çok klişe olucak ama-, güneşi hissetmek demek! Yaz kısaca eğlenmek demek.

Eskiden çok kış insanı olduğumu düşünürdüm. Neden bilmiyorum ama bu yıl "sürekli kış olma" fikrinden tiksinmeye başladım. Havayı takmadan hareket edebilmek varken niye 100 kat giyinip üşümeyi sevmişim hiç bir fikrim yok.

Biraz  formdan düşmüşüm konudan konuya atlıyorum, ama kısaca şu dönüş yazımı toparlarsak; sınavlar bitti diye çok mutluyum ve hemen yaz gelsin istiyorum. Lütfen çabuk gelebilir mi? ^^

Teşekkürler, saygılar;

M



Son olarak: Bu ara taktığım şarkıyı paylaşmak istiyorum: http://youtu.be/HhuckvSkNgU

No comments:

Post a Comment