Tuesday, 4 June 2013

Bi#YOLOji

-Dı Biyoloji Dayriis-

It was a cold sum- 
.
.
.

Bu postu bütün bu akşamki biyoloji çalışmalarımda geçireceğim sinir krizlerine adıyorum.

17.26: Son 6 gündür ülkemizde olanlardan bahsetmek istemiyorum (çünkü tutuklanmak istemiyorum). Onun yerine öylesine boş bir post olucak bu. Bugün hayatımda girdiğim son fizik sınavı vardı. 30 puan falan doldurdum. Dün 2 saat boyunca çalışmak yerine önceki gün başladığım John Green tarafından yazılan Looking for Alaska'yı bitirdim. Gerçekten okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Hatta şu an The Fault in Our Stars Amazon'dan söylendi, yolda! O gelene kadar Vladimir Nabukov'un klasiği, filmi Kubrick olduğu için belki, Lolita'yı okuyorum. Aslında yarınki biyoloji sınavıma çalışsam çok güzel olur. Hayatımın son biyoloji sınavı. Cidden bütün yıl kendime "Neden FM'yim nedeeeeeennn" diye sormuş ve TM'lerin psikoloji derslerini kıskanmış olsam da bu yıl fen okuduğum için pişman değilim. Yani. Birazcık. Aslında fizik ve kimya olmasa TM derslerinin yanında biyoloji falan alabilsem çok güzel olur.

17.28: NEDEN DERS SEÇMİYORUZ?

17.29: Tamam artık çalışma zamanı. (SNAPCHAT ATTI)

17.32: AQ BİYOLOJİ ÖZETİMİ KAYBETTİM SIÇTIM KESİN KALICAM OFFFFFFF

17.33:Buldum.

17.40: Çalışamıyorum. Hayat çok zor. Çikolataya ihtiyacım var.

18.00: Bu oreolar bi' harika dostum.

19.01: Çalışmam bitti suckers. Babam'a anlatınca Biyolojiyi bile anlıyorum (Merci Aliş<3) Cidden anladım. BİYOLOJİYİ ANLADIM. HEHEEEEEYYYY ANLADIIIIMMMMMMMM!!!!



Dip not: Bu postumu okumayıp direk alttaki hikayelere falan iniyorsanız darılmam. Tamamen iç dökmek içindi. Asla darılmam. Hiç darılmam. Ama okuyun ya okumayacan da napacan yazıııık...




Kuiin M

falan

Mina

No comments:

Post a Comment